Καλώς σας βρήκα…

Μ’ αρέσει να γράφω. Έχω αυτό το κουσούρι. Θα μου πεις αφού σου αρέσει να γράφεις πάρε μολύβι και χαρτί και γράψε. Σπίτι σου. Γεμίσαμε πια από εν δυνάμει συγγραφείς. Σωστό κι αυτό… Ίσως ν’ ανήκω κι εγώ στην κατηγορία αυτή. Μ’ αρέσει να γράφω και να βλέπω τυπωμένα αυτά που γράφω. Αυτό κι αν είναι κουσούρι… Τι πειράζει εξάλλου. Σιγά τα μπρόκολα. Άλλο ένα ψώνιο. WELCOME. Λέω εγώ τώρα στον εαυτό μου. Άλλωστε κανείς δεν είναι τέλειος, έτσι;;;

Published in: on Μαρτίου 23, 2007 at 2:27 μμ  Σχολιάστε  

The URI to TrackBack this entry is: https://ekskafeas.wordpress.com/2007/03/23/%ce%9a%ce%b1%ce%bb%cf%8e%cf%82-%cf%83%ce%b1%cf%82-%ce%b2%cf%81%ce%ae%ce%ba%ce%b1/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Σχολιάστε

